Vissza

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
1. Üzemeltetői adatok
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
3. Rendelési információk ismertetése
4. A megrendelések feldolgozása
5. Termékre keresés
6. Rendelés menete
7. Fizetéssel kapcsolatos információk
8. Szállítás és kézbesítés
9. Szállítási díjakról szóló tájékoztató ismertetése
10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
11. Jótállási, szavatossági információk, tudnivalók
12. Az elállási jog ismertetése
13. Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
14. Összefoglaló – Mit tegyek, ha valami problémám van a csomaggal?
15. Adatkezelési információk
 

1. Üzemeltetői adatok
 
www.esernyo-shop.hu  webáruház üzemeltetője:Tóth Péter Egyéni Vállalkozó
Székhely: 6724 Szeged, Rohonci utca 5. 
Nyilvántartási szám: 32297703                   
Adószám: 66166283-1-26
Bank: UniCredit Bank
Számlaszám: 10918001-00000038-54210003
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség:  info@esernyo-shop.hu
Telefonos elérhetőség: +3630/7187720
Postacím: 6724 Szeged, Rohonci utca 5.
A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az Ügyfélszolgálat menüpontban megadott elérhetőségeken rendelkezésére állunk!
A webáruház árai minden esetben alanyi adómentes értékesítési körbe tartoznak, és forintban értendőek. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!  A termékeknél feltüntetett árak a szállítási költséget nem tartalmazzák.
 

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
 
www.esernyo-shop.hu  termékkínálatát esernyők, esőköpenyek és további kiegészítők alkotják.
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
 
  • Férfi esernyő
  • Női esernyő  
  • Gyerek esernyő
  • Láthatósági - biztonsági esernyő
  • Gyerek esőköpeny

Ajánlataink a készlet erejéig érvényesek.
 

 3. Rendelési információk ismertetése
 
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben szeretné legközelebbi vásárlása alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
 

 4. A megrendelések feldolgozása
 
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óráig. A Pénteken 16 óra után leadott rendelés az azt követő Hétfőn lesz feldolgozva. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az 16 óra után történik, abban az esetben az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított legkésőbb 3 munkanapon belül. 
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
 

5. Termékre keresés
 
Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket. 
A képernyő tetején a keresőbe kell beírni a termék nevét, vagy a cikkszámot. A kereső gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében szerepel a beírt szó. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. 
Lehetősége van különböző paraméterek alapján keresni a főoldalon. Válassza ki a kívánt paramétereket, majd kattintson a keresés gombra. Ekkor az összes, az Ön által keresett termék megjelenik.
Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére, és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.
 

6. Rendelés menete
 
1. A termékoldalon a ,,Kosárba” gombra kattintva van lehetőség a kiválasztott terméket a kosárba helyezni.
2. Miután minden terméket a kosárba tett, kattintson a lap tetején található  ,,Kosárban” gombra majd a ,,Kosár tartalma/Fizetés gombra.
3. Itt láthatja összesítve az Ön által megrendelni kívánt termékeket és azok árait.
4. Ezután kattintson a ,,Fizetés” gombra, amellyel Ön automatikusan elfogadja az Általános Szerdődési Feletételekben foglaltakat.
5. Előzetes regisztráció nem szükséges, csupán a megrendelésnél kell az adatait megadnia.
7. Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási módot.
8. Ezt követően a számlázási adatokat kell kitöltenie.
9. Ezután nincs más dolga, mint leellenőrizni az adatait, a szállítási módot.
10. A ,,Rendelés véglegesítése” gombra kattintva tudja véglegesíteni a rendelését.
11. Ezután kapni fog a megadott email címre egy visszaigazoló levelet, amelyben a rendelés adatait láthatja.
*Kérjük, a csillaggal jelölt mezőket mindenképpen töltse ki, mert azok nélkülözhetetlenek a megrendelés feladásához. 
A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, úgy a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni, és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül!
Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.
A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
 

7. Fizetéssel kapcsolatos információk
 
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a Magyar Posta alkalmazottjának kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha külsérelmi sérülést lát a csomagon, akkor ne vegye át. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
A szállítás díja minden esetben a termék vételárán felül fizetendő.
 
Az oldalon feltüntetett árak forintban értendőek és alanyi adómentes értékesítési körbe tartoznak.
 

8. Szállítás és kézbesítés
 
Webáruházunk a Magyar Postával szerződött a megrendelt csomagok szállítására.
Munkanapokon 16 óráig leadott megrendelések legkorábban 48 órán belül kiszállításra kerülnek a Magyar Posta által.
Kérjük, csak abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. 
Ön három lehetőség közül választhat:
 
  •  Házhozszállítás
A Magyar Posta munkaidőben 8-16 óráig szállítja ki a megrendelt terméket. Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagját, ezért kérjük munkahelyi címet adjon meg. Webáruházunkban vásárolt termékeket csak magyarországi címre szállítjuk ki.
Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult a csomagot átveheti. 
 
  •  Postán átvehető
A csomagot a feladást követő munkanap 9 órától veheti át az Ön által megadott postahivatalban. Ezen kézbesítési forma esetén Önnek a szállítási mód kiválasztásánál a „Postán maradó” lehetőséget kell bejelölnie, majd a település listába be kell írni azt a településnevet, ahol át akarja venni a csomagot. Ha egy településen több postahivatal is van, ki kell választania az Önnek leginkább megfelelőt. Webshopunk a kiválasztott postára fogja kézbesíteni a csomagot. Az átvételi lehetőséget visszaigazolásunkban megírjuk Önnek, illetve ha mobiltelefonszámot ad meg, úgy a posta SMS-ben értesíti Önt az átvétel lehetőségéről.
 
 
  • MOL PostaPont  

A Magyar Postával kötött szerződésünk alapján 125 MOL benzinkúton is lehetőség nyílt személyes csomagátvételre. A szolgáltatásban résztvevő MOL kutak aktuális listája elérhető a http://www.postapont.hu/webshopoknak/postapontok/ oldalon. A benzinkúton készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni. A csomagot a feladást követő munkanap 12 órától veheti át az Ön által megadott MOL kúton. Ha egy településen több MOL töltőállomás is van, ki kell választania az Önnek leginkább megfelelőt. Webshopunk a kiválasztott MOL kútra fogja kézbesíteni a csomagot. Az átvételi lehetőséget visszaigazolásunkban megírjuk Önnek, illetve ha mobiltelefonszámot ad meg, úgy a posta SMS-ben értesíti Önt az átvétel lehetőségéről.

 

9. Szállítási díjakról szóló tájékoztató ismertetése
 
  • A szállítás díja egységesen 990 Ft utánvétes fizetéssel mindkét szállítási mód esetén.
  • 15.000.- Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes

     
 
Házhozszállítással
Postán maradó 
MOL PostaPont
Utánvéttel
990.- Ft
990.- Ft
990.- Ft
15.000.- Ft felett
INGYENES
INGYENES
INGYENES

 
  • Házhozszállítás: A MPL futár napközben 8-16 óra között az Ön által megadott szállítási címre fogja kiszállítani a csomagot. Kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagját, ezért kérjük munkahelyi címet adjon meg. Webáruházunkban vásárolt termékeket csak magyarországi címre szállítjuk ki. Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult a csomagot átveheti. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.
 
  •  Postán átvehető: Csomagját az Ön által megjelölt Postán veheti át munkanapokon 9 órától. Az átvétel időpontjáról sms-ben fogja tájékoztatni a Posta, amennyiben a  megrendelés folyamán megadta mobiltelefonszámát. Kérjük, vigye magával személyi igazolványát, mivel csak ennek birtokában veheti át csomagját.

 

  • MOL PostaPont : A Magyar Postával kötött szerződésünk alapján 125 MOL benzinkúton is lehetőség nyílt személyes csomagátvételre. A szolgáltatásban résztvevő MOL kutak aktuális listája elérhető a http://www.postapont.hu/webshopoknak/postapontok/ oldalon. A benzinkúton készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni. A csomagot a feladást követő munkanap 12 órától veheti át az Ön által megadott MOL kúton. Ha egy településen több MOL töltőállomás is van, ki kell választania az Önnek leginkább megfelelőt. Webshopunk a kiválasztott MOL kútra fogja kézbesíteni a csomagot. Az átvételi lehetőséget visszaigazolásunkban megírjuk Önnek, illetve ha mobiltelefonszámot ad meg, úgy a posta SMS-ben értesíti Önt az átvétel lehetőségéről.
 
  • Amennyiben az egyszeri vásárlási érték meghaladja a 15.000 Ft-ot, a szállítás díjmentes!
 
Az oldalon feltüntetett árak forintban értendőek és alanyi adómentes értékesítési körbe tartoznak.
 
 

10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni.
Ezt az igényét jelezheti a 0630/7187720-es telefonszámon, vagy e-mailen az info@esernyo-shop.hu címen. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költség nem terheli.
 

11. Jótállási, szavatossági információk, tudnivalók

Az általunk forgalmazott termékeket a gyártási folyamatok során szigorú minőségellenőrzésnek vetik alá a gyárakban, továbbá a termékek csomagolása előtt is történik egy szigorú minőség-ellenőrzés. Ennek ellenére is sajnos előfordulhat, hogy a használat során a termék meghibásodhat.
A termék meghibásodása esetén elérhetőségeink valamelyikén kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. Kérjük, keressen meg minket a 0630/7187720-es telefonszámon, vagy e-mailen soron kívül.
A vásárlásról a csomagolásban kapott számlát kérjük, őrizze meg, mivel ezzel tudja érvényesíteni esetleges szavatossági igényét.
A hibás termék visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli. A hibás terméket közvetlenül vállalkozásunk címére kell visszaküldeni, a 6724 Szeged, Rohonci u.5. címre.
Utánvéttel küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak.
 
A Senz esernyőkre a vásárlástól számított 2 évig garanciát vállalunk.
 
A többi általunk forgalmazott termékre az alábbi rendelet szabályozza a vonatkozó szavatossági igények intézését: 

Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 
6:157. § [Hibás teljesítés]
(1) A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
6:168. § [Termékszavatossági igény]
(1) Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
(2) Ezen alcím alkalmazásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
(3) A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.
(4) Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.
 

12. Az elállási jog ismertetése
 
A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól:  a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Vállalkozásunk sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. 
A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia címünkre. 
Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, vállalkozásunk kötelezettséget vállal arra, hogy a termék vételárát a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére. Utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni. A termék árát az Önnek megfelelő módon juttatjuk vissza a vásárlóhoz.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a vásárló részére.
A törvény részleteinek megtekintése: http://www.internet-ugyved.com/45-2014-kormanyrendelet-korm-rendelet.html
 

13. Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
 
Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza vállalkozásunk címére.
Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat vállalkozásunknak nem áll módjában átvenni! 
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a www.esernyo-shop.hu a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. 
 

14. Összefoglaló – Mit tegyek, ha valami problémám van a csomaggal?
 
  • Törött - szállítási sérült csomag:
Ha külsérelmi sérülést lát a csomagon, akkor ne vegye át! Ebben az esetben kérjük, hívja fel vállalkozásunkat és tájékoztasson minket erről a tényről. Amennyiben átveszi a csomagot, abban az esetben azonnal bontsa ki és ellenőrizze annak tartalmát. Ha szállítási sérülést észlel, soron kívül hívja fel vállalkozásunkat és vetessen fel jegyzőkönyvet vállalkozásunkkal a sérülésről, hogy a lehető legrövidebb időn belül intézkedhessünk. Amennyiben Ön a kézbesítés napján nem jelez sérülést, úgy vállalkozásunk erre vonatkozóan reklamációt nem fogad el. Kérjük, ellenőrizze, hogy a csomag tartalmazza-e a számlát. Amennyiben nem tartalmazza, kérjük, értesítse Ügyfélszolgálatunkat.
  • Téves teljesítés:
Amennyiben nem azt (azokat) a termékeket kapja meg a csomagban, amelyeket megrendelt, úgy email-ben vagy telefonon soron kívül értesítsen minket.
 

15. Adatkezelési információk

www.esernyo-shop.hu webáruház használata során a vállalkozás a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja át további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a www.esernyo-shop.hu  webáruház alvállalkozója. (Pl: Magyar Posta, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a www.esernyo-shop.hu  webáruház kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a www.esernyo-shop.hu webáruház megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a www.esernyo-shop.hu webáruház bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@esernyo-shop.hu e-mail címen.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A web áruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.esernyo-shop.hu webáruház általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.
2014. Február 13.